Saturday, September 21, 2013


Halo..salam Sabtu semua.. (Tengahari ni nak pegi kenduri kawen..yey!)

ha..aku nak cerita..2 ari lepas aku kene keje shift malam jugak..still buat AEC programme..(chinese channel at Astro)..Adela abes shut dalam pukul 11.40pm macam tu..
Dah nak balik ni, singgah crew room sebab nak tengok jadual keje minggu depan. Tetibe hp ringing, kawan aku si Sheng tanye aku kat mana.. sebab die nak ajak aku pegi snap gamba ngan Tegar..I was like..haaa?? die ade kat sini ke??? bile?? kat mane?? U kat mane?? haa kan nampak keeksaited kan aku macam pelakon korea datang sini lak..hahahaha..



Then kawan aku cakap budak tu ade kat Studio 1 which is they all baru abes shoot untuk Primadona. hmm..syok nye..Dah lame aku tunggu die nak datang sebab memang Primadona janji nak terbangkan die ke mari..fuhh..memang feymes la budak ni..all sponsored kan..semata2 nak masuk tv yg setengah jam ni..hebat budak ni..rezeki die kan..hehe..


Ni gamba pas abes shoot live program Sporlight. AEC channel..huhu..Aku tak pena la amek gamba kat set die..tah nape semalam rasa macam nak snap sekeping 2..hihi..


Budak ni hyperactive betul..terlari2 sana sini..melompat2 keriangan..nasib baik memang budak..hahaha..orang pun layan kan jela..mebi die sangat hepi.. sebab sekarang ni orang bagi perhatian kat die..layan die macam anak raja..hhuhuhu..Untung ko dik..


Akak doakan ko success selalu..n maintain kan niat murni nak tolong keluarga...Amin...=)

Pss..Budak ni not bad pas dh di grooming..rambut siap bagi karan..hehe..ensem n kiut dah..muke pun takdela gelap sangat..sawo matang gitu..macam kulit aku je..hahaaha..jadi konklusi nye disini ialah semua orang bole jadi ensem n cantik kalau ade duit..bole gitu? =p

3 comments:

  1. berbakat budak ni...and berkat doa parent die kot..sronok tengok die senang sekarang :D

    ReplyDelete
  2. hahaha..eksited mengalahkan artis korea dtg ekkkk..hahahaha..agknyer klu artis korea dtg..lagila eksited giler ko kn..hahahha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau xpe farah..hahaha..eh lupe nk btau..thn ni 2014, production korea ade nk bertapak kat astro selama 2 ke 3 tahun..huhh..mst die bwa dtg artis2 die..rugi aku dh kua astro..

      Delete

About Me

My photo
Assalammualaikum dear readers..U can call me either Hime,Dee or Diana..I'm working as camera assistant at Astro..hobi makan, berjalan n blogwaking and sekarang dah terbuka minda nak buat blog sendiri..do support me kayh!^_^anyway, I'm taken by Miki =)

Muka Buku ku^_^

Powered by Blogger.

Geng Pecah Tanah

Search